Celem szkolenia jest nauczenie mapowania procesów produkcyjnych i usługowych. Uczestnicy przechodzą kompletną ścieżkę wdrożenia od podstaw teoretycznych do samodzielnego zmapowania procesu.
To bardzo ważne ponieważ mapowanie procesów jest podstawowym chociaż niełatwym narzędziem ciągłego doskonalenia.
Mapa procesu zawsze jest tworzona z perspektywy klienta i skupia się na dostarczeniu klientowi tego, czego oczekuje.
Mapa procesu dostarcza kompletną, opartą na faktach i ułożoną w porządku czasowym reprezentację strumienia działań — od początku do końca — potrzebnych, by dostarczyć produkt lub usługę klientowi.
Mapa procesu pokazuje, przez jaką część czasu Twoje działania zwiększają wartość dla klienta — a ile zostaje zmarnowane i nie dodaje wartości.
Mapa procesu ujawnia, które Twoje działania dodają wartości, a które nie, dzięki czemu możesz zobaczyć, co zaburza Twoją umiejętność zadowalania Twojego klienta.
Podczas szkolenia uczestnicy przechodzą cały proces mapowania ćwicząc go w sposób praktyczny na wybranym procesie funkcjonującym w firmie.
Po warsztatach uczestnicy są przygotowani do samodzielnego mapowania procesów w swojej firmie.
Wymaganiem mapowania jest uczestnictwo osób zaangażowanych bezpośrednio w proces.
Konsultant i trener Lean Transformation. Dyplomowany konsultant zarządzania PAN. Black Belt Lean i Six Sigma.
Od 2005 roku zawodowo związany z ciągłym doskonaleniem firm produkcyjnych i usługowych.
W swojej pracy skupia się na praktycznych aspektach ciągłego doskonalenia, wykorzystuje całe spectrum możliwości Lean Management. Głęboko wierzy, że wytrwałość i stałość celu w połączeniu z rozwojem ludzi i doskonaleniem procesów to przepis na sukces każdej organizacji.
Pracuje z międzynarodowymi korporacjami jak i polskimi firmami rodzinnymi. Zaufało mu już ponad 100 firm produkcyjnych i usługowych.
Prowadzi szkolenia i warsztaty dotyczące praktycznych aspektów doskonalenia procesów produkcyjnych, sprzedażowych i usługowych.
Jest partnerem merytorycznym książki Jacka Kukiza: “Narzędzia Lean – podejście praktyczne”. Publikuje na łamach czasopism: Production Manager i Szef Utrzymania Ruchu.
Niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę produkcyjną czy usługową w Warszawie, Olsztynie czy Krakowie, traktujące o mapowanie procesów produkcyjnych i usługowych szkolenie przyniesie Ci wiele korzyści. Mapowanie procesów to wnikliwa analiza działań wewnątrz firmy, które prowadzą do wytworzenia finalnego produktu dla Klienta.
W jakim celu się ją tworzy? By znaleźć te elementy procesu, które są zbędne, trwają zbyt długo i które można usprawnić. Szkolenie Mapowanie procesów produkcyjnych i usługowych to element Lean Management, czyli tzw. szczupłego zarządzania. Nasze warsztaty z mapowania procesów realizujemy w firmach klientów m.in. w Łodzi, Warszawie, Katowicach, Krakowie, Wrocławiu, Szczecinie, Poznaniu, Białymstoku i Olsztynie.
► Kompendium wiedzy z zakresu realizacji mapowania procesów.
► Gotowe formularze Excel, które można wdrożyć do organizacji po dostosowaniu ich do wymaga TWOJEJ firmy.
► Najlepsze praktyki zebrane w formie list kontrolnych i formularzy.
► KAŻDY UCZESTNIK OTRZYMUJE CERTYFIKAT UKOŃCZENIA SZKOLENIA.
► Podczas warsztatów wykorzystujemy wykłady, ćwiczenia indywidualne i zespołowe, symulacje, dyskusję moderowaną, studium przypadku, analizę i wyciąganie wniosków.