Jedyne takie szkolenie w tym roku
Wprowadzenie:
– Dlaczego mapowanie procesów jest ważne?
– Jak przekonać nieprzekonanych, że mapowanie to właściwa droga?
Podstawy mapowania procesów:
– Od czego zacząć mapowanie?
– Jak prawidłowo określić zakres procesu?
– W jaki sposób określać właściciela procesu?
– Jak rozmawiać z właścicielem procesu o występujących błędach?
Praktyczne aspekty mapowania:
– Jak to zrobić w praktyce oraz jak rozkładać złożone procesy na bardziej uproszczone?
– Jak tworzyć mapy? Mapa swimlane i makigami, różnice między nimi i kiedy i w jakich przypadkach lepiej wykorzystać je do mapowania procesów.
– Mapowanie i doskonalenie procesów ręcznych.
– Jak przejść z mapy procesów aktualnych do oczekiwanych a następnie inicjatyw doskonalących. Sposób postępowania z problemami zgłaszanymi w procesie tworzenia mapy stanu obecnego.
Zaangażowanie zespołu:
– Jak zaangażować zespół w proces tworzenia mapy?
– Co robić w sytuacjach, kiedy czujesz, że zespół zaczyna się rozjeżdżać zadaniowo?
Mapowanie w środowisku zdalnym:
– Praca zdalna a mapowanie procesów usługowych przebiegających online – uczestnictwo w procesie i jego mapowanie poprzez spotkania video a nie na żywo siedząc obok ludzi.
Problem solving:
– Kiedy jest miejsce na rozwiązanie problemów – problem solving.
Mapowanie w sektorze bankowym:
– Specyfika procesów w usługach bankowych.
Mapowanie w e-commerce:
– Charakterystyka procesów w sprzedaży online.
– Jak mapować proces od wizyty na stronie po finalizację zakupu?
– Analiza punktów styku z klientem w e-commerce.
Studium przypadku:
– Jak działają praktycy z case study usługi i produkcja.
Tylko 20 miejsc: Liczba miejsc na każde szkolenie jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.
Przygotuj się na pełne zaangażowanie: 9 godzin intensywnej pracy. To doskonała okazja, aby maksymalnie wykorzystać czas szkolenia i uzyskać odpowiedzi na wszystkie pytania.
Przykłady z praktyki eksperta: Sama praktyka bez zbędnej teorii i pseudonaukowego bełkotu.
Możliwość wymiary doświadczeń: Uczestnicy naszych szkoleń to praktycy, poszukujący odpowiedzi na ważne biznesowe pytania. to doskonała okazja do nawiązania relacji biznesowych i wymiany doświadczeń
Dostęp do materiałów szkoleniowych: Każdy uczestnik otrzymuje wszystkie materiały prezentowane na szkoleniu.
Możliwość kontaktu z trenerem prowadzącym przez 30 dni po szkoleniu. Masz dodatkowe pytania, czujesz niedosyt wiedzy. Potrzebujesz wsparcia. Masz możliwość kontaktu z trenerem prowadzącym przez 30 dni bez żadnych dodatkowych opłat – 1 godzina konsultacji GRATIS.
Certyfikat ukończenia szkolenia. Otrzymujesz certyfikat potwierdzający zdobycie nowych kompetencji z obszaru mapowania procesów.
Ekspert ds. Lean. Black Belt Lean i Six Sigma.
Od 2004 roku jestem związany zawodowo z Lean i Ciągłym Doskonaleniem. Najpierw jako inżynier optymalizacji dostawców, następnie menedżer w międzynarodowych organizacjach i konsultant. Jestem pasjonatem ciągłego doskonalenia.
„Doskonalenie zaczyna się od jednego kroku, nie od oczekiwania na idealny moment.”
Przemysław Rychlewski
*najniższa cena z ostatnich 30 dni 888 zł
Czy otrzymam fakturę?
Tak, faktura zostanie wygenerowana w kilka minut po zakupie i otrzymasz ją emailem. Na bieżąco będziemy Cię też informować o przygotowaniach do szkolenia.
Czy mogę zamówić więcej niż jeden dostęp?
Oczywiście! W przypadku większej ilości skontaktuj się z nami przez mój adres mailowy
Czy istnieje gwarancja zwrotu pieniędzy?
Tak, oferujemy bezwarunkową gwarancję satysfakcji. Jeżeli zmienią się Twoje plany masz 14 dni od daty zakupu na zwrot pieniędzy. Po prostu napisz do mnie na adres biuro@primlean.pl