Mapowanie Procesów Biznesowych

Produkcja-Usługi-HR

Jedyna taka książka na polskim rynku

Książka mapowanie procesów biznesowych

Niezależnie od tego, czy szukasz sposobu na zwiększenie wydajności, analizę wykonywanej pracy, zapewnienie lepszej obsługi klienta czy redukcję kosztów ostatecznie szukasz narzędzia do lepszego zrozumienia procesów. Takim narzędziem jest mapowanie procesów biznesowych.

Przemysław Rychlewski - autor książki Mapowanie Procesów Biznesowych

Do kogo skierowana jest ta książka?

Publikacja jest odpowiedzią na palące potrzeby:

Co znajdziesz w tej książce?

Pisząc książkę Mapowanie Procesów Biznesowych przyświecało mi założenie, aby przeprowadzić czytelnika przez proces mapowania od A do Z.

Zanim jednak przejdziemy do mapowania dobrze jest zrozumieć jakie działania sprzyjają rozwojowi organizacji w kulturze ciągłego doskonalenia, a co je blokuje.

Zaczniemy od strategii, 4 perspektywy i ich roli w przedsiębiorstwie.

Przyjrzymy się modelowi 4P na którym Toyota oparła swój sukces rynkowy.

Porozmawiamy o otyłości biznesowej, która tak skutecznie zabija rozwój i doskonalenie organizacji.

Zbudujemy fundamenty skutecznego wprowadzenia zmian do organizacji, tak aby wypracowane w procesie mapowania zmiany stały się początkiem procesu ciągłego doskonalenia, a nie były jednorazowym zrywem.

Omówimy cały proces 11 kroków mapowania. Zaczynamy od  podstawowych pojęć związanych z mapowaniem procesów,  omówieniem rodzajów map, przedstawieniem sposobu ich użycia.

Przejdziemy przez case study mapowania procesów: Produkcja – Usługi – HR.

Każdy czytelnik otrzyma dostęp do elektronicznej wersji formularzy i checklist, które prezentuję i omawiam w tej książce.

Mapowanie procesów biznesowych. Przemysław Rychlewski

Co jeszcze znajdziesz w tej książce?

Mapowanie procesów biznesowych to książka, która jest podsumowaniem moich 19 lat doświadczeń z Lean i ciągłym doskonaleniem. 

Przez ten czas miałem przyjemność pracować  z wieloma wspaniałymi ludźmi.

Zawsze starałem się przedstawiać im leanową wiedzę prosto i z sensem, bez pseudonaukowego bełkotu wyssanego z palca. Mówić w oparciu o przykłady i przykłady przedstawiać. I tak również jest napisana ta książka.

Poznaj opinie o książce i autorze:

Paweł Nurzyński
Paweł NurzyńskiBE Partners - Lean - Six Sigma - Problem Solving
Czytaj więcej
Nareszcie! W księgarniach niestety brakuje książek o mapowaniu. A przecież jest ono tak istotnym i cennym narzędziem podczas doskonalenia procesów. Cieszę się, że postanowiłeś wypełnić tą lukę. Biorąc pod uwagę Twoje doświadczenie i ogrom wiedzy z tego zakresu, to z pewnością będzie to bestseller!
Jacek Wolniewicz
Jacek Wolniewicz🔺Uczę, jak dobrze szkolić i zarabiać na wiedzy 🔺Wspieram rozwój początkujących Trenerów i Coachów w moich e-szkoleniach i kursach online Master Teacher🔺Uczę kompetencji miękkich 🔺
Czytaj więcej
Pracowałem nad tematami szkoleniowymi Przemka i powiem tyle - jeśli napisał taką książkę- to jest to absolutnie praktyczne podejście z którym każda osoba mająca do czynienia z procesami Lena MUSI SIĘ ZAPOZNAĆ. 👏🏻A ja gratuluję.
Artur Mydlarz
Artur MydlarzTwórca edukacji online dla inżynierów, pasjonat nowych technologii
Czytaj więcej
Cieszę się, że ta książka powstała jako inżynier z 10 letnim doświadczeniem w przemyśle, ale cieszę się przede wszystkim jako szkoleniowiec. Dlaczego? Ponieważ Mapowanie procesów biznesowych - krok po kroku to świetny materiał szkoleniowy. Nie było do tej pory takiej książki na rynku i pewnie nie będzie, bo Przemysław opanował trudną sztukę - prostego dzielenia się skomplikowaną wiedzą, tak aby każdy zrozumiał. Polecam i widzę w tej książce sporo korzyści dla inżynierów, specjalistów, managerów i właścicieli firm.
Poprzedni
Następny

Zawartość książki
"Mapowanie Procesów Biznesowych. Produkcja - Usługi - HR."

Rozdział I

Dlaczego?

Na początku każdej wyprawy ważne jest odpowiedzenie na pytanie: Dlaczego wyruszasz w tą podróż? Wyznaczenie celu i oczekiwanych rezultatów. Zebranie ekipy śmiałków, którzy wybiorą się z Tobą i wyposażenie się w wiedzę, umiejętności i sprzęt niezbędne do realizacji celu.

Rozdział II

Co?

Podstawowe pojęcia i definicje. Zaczynamy od samych fundamentów. Krok po kroku zagłębiamy się coraz bardziej w podejście procesowe do doskonalenia organizacji, które buduje solidny fundament pod mapowanie procesów.

Rozdział III

Kto?

Człowiek w procesie zmian. Jak się dobrze przygotować do wprowadzenia zmiany w organizacji i pokonać bariery. Jak wpłynąć na managerów aby zrozumieli potrzebę zmian? Jak zaangażować w proces zmian pracowników? Jak radzić dobie z oporem w procesie zmiany? Jak utrzymać motywacje pracowników na każdym etapie procesu wprowadzaniu zmian?

Rozdział IV

Jak?

11 kroków mapowania procesów biznesowych.

Rozdział V

Case study

Jak to wygląda w praktyce: 3 case study, 3 organizacje, 3 różne procesy, 3 różne mapowania procesów biznesowych krok po kroku.

Każdy case zawiera krótki opis sytuacji i krótkim film instruktażowy omawiający wykorzystane mapy wraz z ścieżką wykonania.

Jak to działa? Czytasz wprowadzenie do case study w książce. Skanujesz telefonem kod QR umieszczony przy opisie case study i oglądasz film opisujący wykonane mapy.

Autor: Przemysław Rychlewski

Konsultant i trener Lean. Black Belt Lean i Six Sigma. 

Od 2004 roku jestem związany zawodowo z Lean i Ciągłym Doskonaleniem. Najpierw jako inżynier optymalizacji dostawców, następnie menedżer w międzynarodowych organizacjach i konsultant. Jestem pasjonatem ciągłego doskonalenia.

Moim zdaniem lepiej zacząć doskonalenie organizacji tu i teraz od jednego małego kroku niż czekać na idealnym moment, który może nigdy nie nastąpić.

Zamów książkę już dziś.
Wysyłka na terenie Polski BEZPŁATNA!

Wersja
Ebook

89 zł*
zamiast 99 zł

*najniższa cena z ostatnich 30 dni 79 zł

Książka
drukowana

129 zł**
zamiast 149 zł

**najniższa cena z ostatnich 30 dni 120 zł

Ebook + książka drukowana

189 zł***
zamiast 248 zł

***najniższa cena z ostatnich 30 dni 179 zł

Masz gwarancję zwrotu pieniędzy.

Jeśli stwierdzisz, że ta książka jednak nie jest dla Ciebie daj znać w ciągu 14 dni od dnia zakupu. Zwrócę Ci 100% zapłaconej przez Ciebie kwoty i otrzymasz  fakturę korygującą. Ta opcja dotyczy tylko książek drukowanych.

FAQ - najczęściej zadawane pytania:

Czy mogę zamówić książkę drukowaną, jeżeli mieszkam poza Polską?

Niestety nie. Książki wysyłam jedynie na adresy polskie. Być może rozwiązaniem będzie zamówienie do Twojej rodziny lub znajomych mieszkających w Polsce.

Czy otrzymam fakturę?

Tak, faktura zostanie wygenerowana w kilka minut po zakupie i otrzymasz ją emailem.

W jaki sposób otrzymam dostęp do ebooka?

Ebook zostanie wysłany na wskazany przez Ciebie w zamówieniu adres mailowy. Poinformujemy Cię o tym emailem.

Kiedy otrzymam książkę?

Wysyłki są realizowane na bieżąco w dni robocze. Przy dużym obłożeniu książka wyjdzie z magazynu po maksymalnie 2-3 dniach. Dolicz do tego czas, jaki potrzebuje kurier.

Jak uzyskam dostęp do wersji elektronicznych checklist i formularzy prezentowanych w książce?

Każdy czytelnik po opłaceniu zamówienia otrzyma dostęp do indywidulanego konta klienta na którym będą umieszczone formularze i checklisty prezentowane w książce.

Czy mogę zamówić więcej niż jedną książkę, ebook czy pakiet.

Oczywiście! W przypadku większej ilości egzemplarzy skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy. Będzie szybko i sprawnie.

Mam inne pytania. Jak mogę je zadać?

Najszybciej i najprościej przez formularz kontaktowy

Zamów swój egzemplarz już dziś i zacznij doskonalić swoje procesy

Mapowanie Procesów Biznesowych

Produkcja-Usługi-HR

Książka mapowanie procesów biznesowych